אפשטיין ב'קול חי': "יהדות התורה של היום הם כמו המפד"ל" • האזינו

דוד לזר 21 Comment on אפשטיין ב'קול חי': "יהדות התורה של היום הם כמו המפד"ל" • האזינו
21:55
27.04.24
קובי פינקלר No Comments on מכה קשה לטרור: צה"ל חיסל מחבל בכיר בלבנון

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הבוקר (רביעי) פתח סגן ר"ע ירושלים חיים אפשטיין את תוכנית האקטואליה 'מדברים בחירות' בהגשתם של בצלאל קאהן ודוד חכם ב'קול חי', והכחיש את דבריו של יו"ר ש"ס אריה דרעי שאמר אמש ב'קול חי' כי 'הקולות הירושלמים' ממתינים רק לו, אפשטיין הכחיש ואמר כי "אין שום מגעים עם ש"ס".

אפשטיין הוסיף ואמר כי "בעניין ש"ס, אנחנו גם זוכרים את ההסתייגות של מרן הרב שך מש"ס. ואנחנו גם זוכרים כותרת ענק ב'יתד' נגד ש"ס שהיא אויבת עולם התורה".

על הכינוס המתוכנן באצטדיון 'ארנה' בירושלים אמר סגן ר"ע ירושלים כי מהות הכינוס הוא לחזק, 'לך כנוס את כל היהודים', לחזק נגד גזרת הגיוס, הרי כעת אנחנו בשעת שמד ממש".

על השאלה האם הוא לא חושש לסכן את ישיבת החרדים בקואליציה בעקבות אי הצבעתם ליהדות התורה – ענה אפשטיין בשאלה, "האופוזיציה זו הסכנה או חילון עם ישראל, וכי אם לבלוי לא יהיו ג'ובים זה סכנה?".

על החשש משריפת קולות חרדים אמר אפשטיין כי "בזמנו מרן החזו"א הלך עם רשימה שאין לה סיכוי, למרות שזה היה שריפת קולות, ואפילו היה פעם שמרנן הרב שך והסטייפלער הורו שלא להצביע כלל".

לדבריו" מרן ראש הישיבה הגר"ש אוירבאך אמר שיהדות התורה של היום זה כמו המפד"ל. זו הלכה זה לא אגו".

על גפני אמר כי הוא "לא נלחם בפעילותו נגד גיוס בני הישיבות, הרי הוא בעצמו השתתף בוועדת שקד" עוד הוסיף אפשטיין ואמר כי "תשאל את משה גפני הוא הרי אדם ישר, אם הרב שך היה נותן לו ללכת לוועדת שקד?, תשאל אותו. ואני אוסיף לך, אני גם לא יודע אם זה אמת שזו הייתה הוראה של מרן הגראיל שטיינמן. אני לא בטוח שככה גדולי ישראל הנחו אותו".

לסיום, אמר אפשטיין כי העובדה שאנחנו מיעוט לא מוריד מערכנו. הנצרות והאיסלאם הם גם רוב העולם היום ולכן מה?, יש לי דרך שאני מאמין בה ובה אלך".

האזינו:



21 תגובות

מיין תגובות
  1. 19

    החבורה הזו היא סכנה גדולה ליהדות החרדית. אנשים שמנסים לחלק הוראות לגדולי ישראל,. וב"ה רוב הציבור מוקיע אותם. שילכו לנטורי קרתא.

  2. 17

    אפשטיין מופיע מדי הרבה לטחרונה בכותרות של קול חי.
    יש קשר להשתייכותם המפלגתית של המפיקים והמגישים?

  3. 15

    תראו לאיזה שפל בן אדם מסכים להגיע, והעיקר שיהיה לו פרנסה……………
    איש מושחת ושפל !!

  4. 14

    איך האתר מעלה כאלו דברי כפירה?
    -זו השאלה הקשה!
    בורא עולם ישלם לו.

  5. 12

    מטומטם, חולה רוח, חולה כבוד, נפוח מאגו. ובנוסף גם שקרן גדול, הרי הם שיתפו פעולה עם המשומד ברקת שנלחם בכל הקדוש והיקר רק למען שאדון נפוח ישב על כסא הסגן, פתאום החזיר פושט את טלפיו ומתרעם על הג'וב של בלוי, צדיק וחסיד ממש מרנא החפץ חיים של הדור, נוכל רשע ומושחת, שיתבייש לו!!!!

  6. 11

    כל מי שחטף בחילה נא להקיא במקום צדדי ולא במקום ציבורי

  7. 10

    דיבר כמו ילד קטן ומפגר.
    סתר את עצמו פעם אחרי פעם.
    אם זה הדוברים שלכם, באמת אתם אפסים.
    בוז!!!

  8. 9

    שימו לב , אין אפילו תגובה אחת אוהדת…
    סטטיסטית אתם מיעוט הזוי
    תסעו לאומן או לקבר הרב שך בר"ה ותקימו מלפגת א אל אלע אלעז אלעזר מאומן
    הצלחת המפלגה שלכם תהיה תואמת להצלחת מפלגת הנחנחים

  9. 7

    אויש
    כמה שבן אדם יכול להיות מטומטם

  10. 6

    והתנועה הפלגנית "בני תורה" של היום הם קורח ועדתו של פעם. לכו עם ברקת. תעזרו ללפיד. רק אותנו הניחו לנפשינו.

  11. 5

    את האמת אתם צודקים שאתר קול חי נוקט צד.
    הוא מביא רק תגובות של כאלה ששיכים לקהילות שמנסים למרוח קטשופ ליד אנשים או להיות שיכורים (יעוי' ערך נסיון רצח הרב נ.ז. גרוסמן. והפגיעה בהגאון הגדול הגר"א דויטש שליט"א).

    אבל מה אתם רוצים מן הסתם אלו המאזינים לו, כי גדולי ישראל אסרו את השימוש באינטרנט ובהאזנה לרדיו. והרב חיים אפשטיין הולכים לאורם של גדולי ישראל זצוק"ל ושיבלחט"א

  12. 4

    אפשטיין צמוד לדעת תורה, הלוואי שכל הנציגים שלנו היו נשמעים לד"ת כך, מצבנו היה אחרת!! חזק ואמץ אפשטיין, למרות שרבי אינו פוסק כרבך.

  13. 3

    למגיב 17. סתרת את עצמך. מצד אחד אתה טוען כי יש כאן בקול חי סינון של תגובות של המחבלים הקוראים לעצמם "בני תורה", ומאידך אתה טוען כי הם בכלל לא מגיבים כי אסור להשתמש באינטרנט לפי הוראת גדולי ישראל. אבל אין מה לעשות. אתם מלאים סתירות כרימון. מדברים על עולם התורה ומזיקים לאינטרסים שלו באופן מתמשך. מדברים על הרב שך ופוגעים אנושות בכבודו. עושים מעשי זמרי ומבקשים שכר כפנחס. אגב. אתה את תגובתך שלחת לא באינטרנט ? האם בתוכן תגובתך אתה לא מאשר כי אתה גולש באופן קבוע בקול חי ועוקב אחרי הדיווחים והתגובות של כל הנייעס במגזר ?

  14. 2

    כול מילה של הרב אפשטיין יהלום!!! מייצג בכבוד את הפלג שלו!!!

  15. 1

    חזק ואמץ!!! חבל שלא התמודדת לכנסת …. אתה היחיד שהיית מדבר ועושה ולא רק מדבר….